Ik ga op vakantie en ik neem mee... - Reisverslag uit Castets, Frankrijk van Trea K - WaarBenJij.nu Ik ga op vakantie en ik neem mee... - Reisverslag uit Castets, Frankrijk van Trea K - WaarBenJij.nu

Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Door: Trea

Blijf op de hoogte en volg Trea

13 Juli 2015 | Frankrijk, Castets

Na een gedegen voorbereiding vertrekken we op maandag 13 juli in alle vroegte. De auto is afgeladen met koffers, cadeautjes voor familie in Afrika, filet americain saus voor broer in Spanje, een goed gevulde koelkast en heel veel reserveonderdelen en diverse vloeistoffen voor de auto. Het is druilerig en koud als we vertrekken en zo blijft het de eerste uren. halverwege Frankrijk, als de temperatuur stijgt, komen we erachter dat de airco het niet doet. Elk onderdeel en elke vierkante millimeter van onze Nissan is gepoetst, check, check, dubbelcheck, indien nodig gerepareerd of vervangen, behalve... de airco. Hoe verder we naar het zuiden rijden, hoe warmer het wordt en met de raampjes open is het redelijk te doen.

In Frankrijk is het prima picknicken langs de weg en - Hollands als we zijn - hebben we broodjes, Hollandse kaas en de kaasschaaf mee.

Rond 22.30 uur zijn we in een hotel, bijna bij de Spaanse grens en vallen als een blok in slaap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Castets

Afrika

Op reis van Zwolle naar Spanje

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2015

Op weg!

18 Juli 2015

Koud

17 Juli 2015

Roadtrip

16 Juli 2015

Scan de auto

15 Juli 2015

Rustdag
Trea

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 2359

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 09 Augustus 2015

Afrika

Landen bezocht: